Ostatnio na swoje służbowe skrzynki mailowe konińscy urzędnicy otrzymali wiadomość od Aldony Rychlińskiej, zastępcy kierownika biura prezydenta, z pewną nietypową prośbą. Poinformowała koleżanki i kolegów z pracy, że miasto rusza z transmisjami na żywo w internecie, więc fajnie byłoby, gdyby promowali je wśród swoich znajomych.
Z maila urzędnicy dowiedzieli się, że Konin prawie 5 lat temu zaistniał na Facebooku, a oficjalna strona miasta na tym portalu społecznościowym ma prawie 9,5 tysiąca polubień. Teraz Konin rusza na Facebooku z relacjami na żywo z miejskich wydarzeń. – Pozwoli to koninianom na jeszcze lepsze zapoznanie się z naszą propozycją imprez kulturalnych, sportowych itd. Fajnie by było, abyśmy udostępniali wydarzenia naszym znajomym, by dotrzeć z informacjami do jak najszerszego grona odbiorców – napisała Aldona Rychlińska.
Czy ci najbardziej aktywni mają szansę na nagrody, jakieś fory w pracy czy inne korzyści? Nie wiadomo, bo o tym w mailu nie wspomniano. Także o tym, że za kilka miesięcy mamy wybory samorządowe, przed którymi dobrze jest dotrzeć do „jak najszerszego grona odbiorców”. Ale może jednak wcale nie o to chodzi, tylko faktycznie o promocję miejskich imprez? Tego się trzymajmy!