W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 4 stycznia 24

Aktualności

Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie

2017-03-16 15:05:36
Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie

Uczniowie konińskich szkół po raz trzynasty wystartowali w olimpiadzie konsumenckiej. Dziś podczas miejskiego finału wręczono nagrody najlepszym uczestnikom. Będą oni reprezentować nasze miasto podczas eliminacji wojewódzkich.

Konkurs ma sprawdzić wiedzę młodych ludzi dotyczącą praw konsumentów. Z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem uczniów. – Staramy się, żeby pytania nie były łatwe. Biorąc pod uwagę skalę trudności, to wyniki zwycięzców są imponujące, a poziom ich wiedzy jest wysoki – mówił Jan Kuźniacki, miejski rzecznik konsumentów w Koninie.

Najlepsi uczestnicy otrzymali dyplomy i nagrody.

Wyniki:

I miejsce – Dagmara Dopierała, II Liceum Ogólnokształcące,

II miejsce – Joanna Krysińska, Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego,

III miejsce – Karolina Malczyk, Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego.

Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie
Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie
Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie
Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie
Klient nie zawsze ma rację. Olimpiada konsumencka w Koninie



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom: