W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Żabka

Aktualności

Jak będziemy jeździć w mieście, gdy rozpocznie się remont zwężonego mostu?

2025-03-26 12:17:06
Marcin Szafrański
Napisz do autora
Jak będziemy jeździć w mieście, gdy rozpocznie się remont zwężonego mostu?

W tej chwili specjaliści pracują nad nową organizacją ruchu w związku z zamknięciem mostu wschodniego (zwężonego) w ciągu Trasy Warszawskiej. W tym roku ma rozpocząć się remont, który potrwa około 2 lata.


Jak już pisaliśmy niedawno, miasto otrzymało z budżetu państwa niecałe 40 milionów złotych dofinansowania do remontu mostu. W związku z jego złym stanem technicznym jest zwężony. – Od momentu, kiedy rozpocznie się remont, most będzie zamknięty i będzie reorganizacja ruchu – mówił podczas sesji rady miasta prezydent Piotr Korytkowski. Zmiany potrwają około 2 lata.

Wiesław Steinke, przewodniczący rady miasta, chciał wiedzieć, czy w trakcie remontu jedna nitka Trasy Warszawskiej będzie zamknięta. – Na ten temat nie chcę się wypowiedzieć – mówił Piotr Korytkowski. Wyjaśniając, że w tej chwili inżynierowie ruchu pracują nad organizacją ruchu na podstawie „potoków samochodów” w ciągu Trasy Warszawskiej, Mostem Toruńskim oraz Trasą Bursztynową. – Tak musimy poukładać ten ruch, aby jak najmniej złagodzić przejazdy przez Wartę w jedną i drugą stronę – dodał prezydent Konina.

PK-praca_grafik



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Art
„Pociąg” - idealnie podsumowane!
Czas już czas.
POcichutku POmalutku już jest kolor żółty,czarny i czerwony wystarczy tylko POminąć biały i Konin będzie należał do Europy POprawnej POlitycznie i gosPOdarczo zgodnie z wytycznymi gaulajtera I Rudego.
pociąg
Takie sytuacje, jak właśnie remont mostu czy wypadki powodujące utrudnienia w ruchu powinny być przesłanką do budowy trzeciej przeprawy. A powinna ona być w Ladorudzu a nie planowana w oddalonych kilkanaście km od Konina Biechowach. To za daleko od Konina i nikt nie będzie nadkładał drogi. A tak to most w ladorudzu łączyłby wschodnią część miasta. Poza tym mieszkańcy Kramska czy Krzymowa też mogliby z niego korzystać zamiast posiadać własny most w Biechowach.