Samorząd
Turku już po raz kolejny uruchomił w sezonie zimowym telefon interwencyjny.
Mieszkańcy dzwoniąc bądź pisząc SMS mogą zgłaszać miejsca, gdzie jest niebezpieczne
– ulice lub chodniki są śliskie. Telefon interwencyjny działa w Turku nie tylko zimą.
– Kolejny rok udostępniany mieszkańcom zimowy telefon interwencyjny. Zachęcamy do tej formy kontaktu z urzędnikiem, który podejmować będzie interwencje – zachęca Anna Michalak z Urzędu Miejskiego w Turku. To numer telefonu komórkowego 577 304 404, czynny codziennie w godzinach od 7.00 do 22.00. Po tym czasie interwencje można zgłaszać wysyłając SMSa.
Interwencje mieszkańców Urząd Miejski przyjmuje jednak przez cały rok i to nie tylko na telefon. Dla wygody turkowian uruchomiony został specjalny adres poczty elektronicznej, na który również można zgłaszać uwagi na temat miejskiej infrastruktury. Miejski telefon interwencyjny funkcjonuje od kilku miesięcy. Dzwoniący pod numer 63 289 61 56 mieszkańcy, zgłaszają głównie swoje spostrzeżenia dotyczące zieleni miejskiej i lamp ulicznych. Jak zapewniają urzędnicy, wszystkie interwencje dotyczące kompetencji gminy miejskiej Turek, były natychmiast realizowane. Pozostałe zostały zgłoszone odpowiednim organom bądź zarządcom. Do telefonu, doszedł także adres skrzynki mailowej. Na e-mail: uwaga@miastoturek.pl można przesyłać swoje uwagi, interwencje i spostrzeżenia, tak jak wcześniej na miejski telefon interwencyjny. Urzędnicy zachęcają do tej formy kontaktu.