W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes

2018-11-23 09:07:48
Olga Boksa
Napisz do autora
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes

Zespół Szkół Górniczo - Energetycznych im. Stanisława Staszica ze swoim projektem FULGUR został zwycięzcą Kampanii informacyjno – promocyjnej pod nazwą „Być przedsiębiorcą”.

Kampania informacyjno – promocyjna „Być przedsiębiorcą” została zorganizowana dla uczniów konińskich szkół średnich. Jej finał odbył się wczoraj w Konińskim Domu Kultury. Przedstawiciele 8 placówek zaprezentowali pomysł na sklep internetowy, opracowane podczas warsztatów „Startup Shaker”. Młodzi ludzie pracowali w 6-osobowych zespołach pod okiem trenerów oraz nauczycieli. Kreowali pomysł, dopracowali koncepcję, stworzyli swoich klientów i kanwę pomysłu biznesowego za pomocą szablonu Business Model Canvas, by ostatecznie opracować koncepcję sklepu internetowego. Praca nad modelem biznesowym trwała 2 dni, a podczas gali finałowej przedstawiciele zespołów zaprezentowali swoje pomysły w trzyminutowych wystąpieniach.

Koncepcje biznesowe oceniało trzech konińskich przedsiębiorców: Alicja Miastkowska – właścicielka galerii kwiatowej „Zaczarowany Ogród”, Michał Różycki – prezes firmy „Chartari” Sp. z o. o. i Jerzy Rychlewski – Flow Consulting.

Podczas gali krótkie wystąpienie zaprezentował prezes STARTUP Academy – Michał Misztal. Kampanię uświetnił występ Teatru Improwizującego „Klancyk”.

W kampanii wzięli udział uczniowie: I Liceum Ogólnokształcącego im Tadeusza Kościuszki, Zespołu Szkół Technicznych im. Marii Skłodowskiej – Curie, Zespołu Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego, II Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika, Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego, III Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida i Zespołu Szkół Górniczo - Energetycznych im. Stanisława Staszica.

Jury najwyżej oceniło pomysły: „FULGUR” uczniów „górniczej”, „PET CHARGE” licealistów z „dwójki” i „SHOES ECO DESIGN” CKU.

Kampania informacyjno-promocyjna „Być przedsiębiorcą” organizowana jest w ramach Programu Wspierania Przedsiębiorczości w Koninie na lata 2017-2019.

„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes
„Być przedsiębiorcą”. Młodych koninian pomysły na biznes



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom: