Przy Alejach 1 Maja w Koninie nie będzie już Biura Obsługi Klienta Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Koninie. Od 8 maja formalnie ma działać przy Gajowej.
Obecnie Biuro Obsługi Klienta MPEC-u działa w centrum miasta. Teraz zostanie przeniesione na obrzeża, czyli na Gajową, do siedziby MPEC-u. Czy to oznacza utrudnienia dla mieszkańców? Jak twierdzi Stanisław Jarecki, lokatorzy z okolicznych bloków do BOK-u nie przychodzą płacić rachunków. – Przyjeżdżają tu samochodami osoby z domków jednorodzinnych ze Starego Konina, Międzylesia albo Glinki, więc nawet łatwiej będzie im zaparkować na Gajowej – mówi Stanisław Jarecki, prezes MPEC-u.
Przeniesienie Biura Obsługi Klienta ma przede wszystkim spowodować, że klient od razu uzyska kompleksową informację. Obecnie jest tak, że przynosi pismo, które jest wysyłane na Gajową i tam jest przygotowywana odpowiedź. Po zmianach mieszkaniec ma wszystkiego dowiedzieć się na miejscu, bo przy Gajowej pracują osoby od marketingu, technicy, inżynierowie. – To skróci procedurę rozpatrywania wniosków, bo ktoś od razu dowie się, czy ma możliwość podłączenia się do sieci, czy nie – dodaje prezes MPEC-u. Obecnie w budynku przy Gajowej na końcowym etapie są prace związane z tym, by był on przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Czy likwidacja BOK-u oznacza duże oszczędności dla spółki? – To nie ma związku z efektami ekonomicznymi, chociaż drobne oszczędności będą. Chodzi nam o to, by klient uzyskał kompleksową usługę doradczą i techniczną – stwierdza Stanisław Jarecki.