W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
YOCHI

Aktualności

MPEC przenosi biuro klienta na ulicę Gajową. Co to oznacza dla mieszkańców?

2018-04-13 13:45:19
Marcin Szafrański
Napisz do autora
MPEC przenosi biuro klienta na ulicę Gajową. Co to oznacza dla mieszkańców?

Przy Alejach 1 Maja w Koninie nie będzie już Biura Obsługi Klienta Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Koninie. Od 8 maja formalnie ma działać przy Gajowej.

Obecnie Biuro Obsługi Klienta MPEC-u działa w centrum miasta. Teraz zostanie przeniesione na obrzeża, czyli na Gajową, do siedziby MPEC-u. Czy to oznacza utrudnienia dla mieszkańców? Jak twierdzi Stanisław Jarecki, lokatorzy z okolicznych bloków do BOK-u nie przychodzą płacić rachunków. – Przyjeżdżają tu samochodami osoby z domków jednorodzinnych ze Starego Konina, Międzylesia albo Glinki, więc nawet łatwiej będzie im zaparkować na Gajowej – mówi Stanisław Jarecki, prezes MPEC-u.

Przeniesienie Biura Obsługi Klienta ma przede wszystkim spowodować, że klient od razu uzyska kompleksową informację. Obecnie jest tak, że przynosi pismo, które jest wysyłane na Gajową i tam jest przygotowywana odpowiedź. Po zmianach mieszkaniec ma wszystkiego dowiedzieć się na miejscu, bo przy Gajowej pracują osoby od marketingu, technicy, inżynierowie. – To skróci procedurę rozpatrywania wniosków, bo ktoś od razu dowie się, czy ma możliwość podłączenia się do sieci, czy nie – dodaje prezes MPEC-u. Obecnie w budynku przy Gajowej na końcowym etapie są prace związane z tym, by był on przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Czy likwidacja BOK-u oznacza duże oszczędności dla spółki? – To nie ma związku z efektami ekonomicznymi, chociaż drobne oszczędności będą. Chodzi nam o to, by klient uzyskał kompleksową usługę doradczą i techniczną – stwierdza Stanisław Jarecki.

MPEC przenosi biuro klienta na ulicę Gajową. Co to oznacza dla mieszkańców?
MPEC przenosi biuro klienta na ulicę Gajową. Co to oznacza dla mieszkańców?
MPEC przenosi biuro klienta na ulicę Gajową. Co to oznacza dla mieszkańców?



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





mieszkaniec Konina
A czy Panu prezesowi MPEC przychodzi do głowy , że są jacyś ludzie, którzy nie podjeżdżają samochodami tylko autobusami? Tam klienci mieli wygodnie i blisko a teraz nikt bez auta nie dojedzie, bo to bardzo daleko od przystanku. Jak ma się pensyjkę prezesa to pewnie trudno pojąć. Może niech ten Pan się zatrudni w jakimś biznesie oferującym dobra luksusowe.
Pracownik
To biuro zlokalizowane było w wygodnym miejscu miasta, które dobrze służyło mieszkańcom i poprzednik wybudował je na prośbę obiorców ku ich wygodzie. Argumenty obecnego prezesa firmy są śmieszne i banalne, a przecież nie każdy ma samochód a ci co go nie mają mieli na przeciwko przystanek autobusowy miejskiej komunikacji czego nie ma na ul. Gajowej. Stwierdzenie prezesa MPEC-u ,,To skróci procedurę rozpatrywania wniosków, bo ktoś od razu dowie się, czy ma możliwość podłączenia się do sieci, czy nie” – jest całkowicie sprzeczne z corocznymi wysokimi ocenami klientów MPEC potwierdzonymi corocznymi badaniami satysfakcji jego obsługi. Neguje dotychczasową długoletnią pracę zadudnionych w nim ludzi. Myślę, że winniście uważniej jako redakcja przyjrzeć się przepychowi i zbędnym wydatkom w MPEC a temu zbędnemu wydatkowi w działalności firmy w szczególności.
Iij
Ile placicie za mpec w domlach jednorodzinnych za jaka powierzxhnie. Mam piec na ekogroszek i sie zastanawiam nad pezylaczenien