W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny

2017-09-19 15:19:29
Marcin Szafrański
Napisz do autora

Przed 18.00 została zamknięta całkowicie druga przeprawa przez Wartę. Spowodowane jest to wykonywaniem niezbędnego oznakowania poziomego. – Natomiast w środę (20 września) od godziny 8.00, na tym właśnie odcinku, wystąpią częściowe utrudnienia związane z wymianą dylatacji – informuje magistrat.

Informujemy, że dziś (wtorek, 19 września) od godziny 18.00 do godziny 22.00 nastąpi całkowite zamknięcie drugiej przeprawy przez rzekę Wartę (Trasy Bursztynowej) – również w kierunku Starego Miasta spowodowane wykonywaniem niezbędnego oznakowania poziomego. Natomiast w środę (20 września) od godziny 8.00, na tym właśnie odcinku, wystąpią częściowe utrudnienia związane z wymianą dylatacji. Prace te to przygotowania do wprowadzenia nowej organizacji ruchu w tym rejonie, planowanej na czwartek (21 września), kiedy to ruch odbywać się będzie już w obie strony zachodnią, sprawną nitką Mostu Unii Europejskiej – informuje Joanna Szydłowska, kierownik biura prezydenta Konina.

Przegląd drugiej przeprawy odbył się w sobotę, 16 września. Inspektorzy stwierdzili na wschodniej nitce awarię techniczną. Józef Nowicki, prezydent Konina, mówił podczas specjalnie zwołanej konferencji w magistracie, że odkształcił się kabel sprężający w konstrukcji. – Charakter tych odkształceń jest taki, że należy niezwłocznie wyłączyć z eksploatacji drugą przeprawę, dlatego, że nie można wykluczyć, iż mogłaby ona grozić katastrofą budowlaną – mówił wczoraj.

Most Unii Europejskiej w Koninie został oddany do użytku w połowie grudnia 2007 roku, czyli prawie 10 lat temu. Ostatnia gwarancja skończyła się 2 lata temu. Budowa drugiej przeprawy, będącej częścią drogi krajowej nr 25, kosztowała ponad 200 milionów złotych, z czego 150 milionów przekazała Unia Europejska. Reszta to wkład własny miasta.

Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny
Druga przeprawa przez Wartę całkowicie zamknięta. Na cztery godziny



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Taki jeden :)
Już są nieco ciekawsze informacje na ten temat. Most jest uszkodzony o wiele poważniej niż się mówi. Tu nie chodzi tylko o kabel, ale i samą konstrukcję. Nie przewidywała ona, że na moście będą się tworzyły ogromne korki, ale będzie się po prostu leciało. Dlatego uszkodzona jest właśnie część w kierunku ronda. Stojące i czekające na wjazd na nie samochody osłabiły mocno konstrukcję. Sytuację utrudnia fakt, że wykonawca/firma już nie istnieje, a projektant mostu zmarł. Nie można tak po prostu na działającej nitce puścić ruchu dwukierunkowego, bo inaczej ją też szlag trafi bardzo szybko, gdyż obciążenie zrobi z nią to samo, co się stało z zamkniętą. W kuluarach się mówi, że uszkodzenia są na tyle duże, iż koszty naprawy zamkniętej nitki będą ogromne.
Miami
To my mamy dwie przeprawy że zamknęli o 18 druga przeprawę wow kiedy ja wybudowali hahahhahs
drogomistrz
Most Unii Europejskiej jest w takim stanie jak Unia Europejska.
Gośc.
Wyszły wam przetargi... Byle najtaniej a potem takie rzeczy.