Od poniedziałku 24 lipca rozpocznie się remont w Urzędzie Miejskim w Dobrej. Zamknięte zostanie obecne wejście główne. Stąd biuro obsługi klienta i stanowiska podatkowo-kasowe zostaną przeniesione.
Dobra otrzymała dofinansowanie na remont Urzędu Miejskiego w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd w Gminie Dobra ”. Punkt obsługi klienta i stanowiska podatkowo-kasowe, dostosowane zostaną do obsługi osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich.
Kasa na piętrze
Będzie kucie ścian, wymiana płytek i umeblowania. Stąd obecne wejście główne do urzędu zostanie zamknięte. Otwarte zostanie stare, zaniedbane, niedostosowane dla niepełnosprawnych, znajdujące się w narożniku placu Wojska Polskiego z ulicą Dekerta. Firma realizująca projekt przewiduje, że remont potrwa do 31 sierpnia tego roku. W tym czasie punkt obsługi klienta mieścił się będzie w sekretariacie burmistrza, a stanowiska podatkowo-kasowe zostaną przeniesione do sali konferencyjnej na piętro.