9 ofert wpłynęło na ogłoszony przez miasto konkurs na kierownika Wydziału Obsługi Inwestora Urzędu Miejskiego w Koninie. Aż 31 osób natomiast chce być tutaj inspektorem zajmującym się promocją, marketingiem i public relations.
– Aktualnie trwa weryfikacja dokumentów aplikacyjnych pod kątem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniach o naborach kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze – informuje Aldona Rychlińska, zastępca kierownika biura prezydenta Konina.
Ile osób zakwalifikuje się do dalszego postępowania? Informacja na ten temat będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej prawdopodobnie do końca tego tygodnia.
Przypomnijmy, że poszukiwany jest szef nowego wydziału. Kandydaci powinni wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym w przedsiębiorstwie lub instytucji gospodarczej. Inspektor w wydziale obsługi inwestora natomiast musi mieć minimum trzyletnie doświadczenie związane z promocją, marketingiem i public relations.
Nowy wydział będzie mieścił się w budynku urzędu przy placu Wolności 1.