W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników urzędu w związku z zagrożeniem epidemicznym od 14 października 2020 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w wykonywaniu zadań w Urzędzie Gminy Grodziec poprzez ograniczenie w bezpośredniej obsłudze interesantów. To kolejny samorząd, który podjął takie kroki w związku z rosnącym zagrożeniem epidemicznym.
Dla wszystkich, którzy potrzebują udać się do Urzędu Gminy w Grodźcu, wprowadzono nowe zasady. Kontakt jest możliwy poprzez stanowisko obsługi klienta, jakie zostało utworzone w kasie (pokój nr 5) lub po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem merytorycznym. W przypadku umówienia wizyty w urzędzie należy stawić się o wyznaczonej godzinie.
Urząd informuje także, że sprawy można załatwiać drogą pocztową, faxem, za pomocą poczty elektronicznej, przez skrzynkę podawczą E-PUAP oraz telefonicznie. Warto pamiętać, aby do korespondencji dołączyć swój numer telefonu i/lub adres e-mail w celu sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.
Ograniczenia te nie dotyczą kwestii sporządzenia aktu zgonu, aktu urodzenia i wydania dowodu osobistego. Niezbędne druki można pobrać na stanowisku obsługi klienta lub na stronie internetowej http://bip.grodziec.pl/sprawy
Mieszkańcy gminy Grodziec wszelkie opłat za podatki, wodę i ścieki powinni dokonywać na konto urzędu 48 8530 0000 0600 0185 2000 0002, zaś za gospodarowanie odpadami komunalnymi uiszczać na dostarczone indywidualne konta bankowe.
Dla usprawnienia komunikacji urząd podaje numery telefonów kontaktowych:
(63) 248 55 00 – sekretariat Urzędu Gminy Grodziec
numery wewnętrzne:
29 – sekretarz gminy / referat organizacyjny
34 – skarbnik gminy / referat finansów
36 – Urząd Stanu Cywilnego / dowody osobiste / biuro meldunkowe
38 – opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi / faktury i opłata za wodę
28 – opłata za podatek
42 – deklaracje podatkowe
21 – kierownik referatu gospodarki komunalnej / infrastruktura drogowa / wycinka drzew
23 – gospodarowanie odpadami komunalnymi – deklaracje / zgłaszanie wywozu nieczystości
44 – kierownik referatu inwestycji i planowania przestrzennego
24 – decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego / zamówienia
publiczne,
35 – świadczenia rodzinne
37 – Biuro Rady Gminy Grodziec
722 323 128 – zarządzanie kryzysowe
e-mail: ug@grodziec.pl
ePUAP: /bc954n5vwe/SkrytkaESP
fax: 63 306 70 05.
Poza tym urząd prosi o stosowanie się do wymogów sanitarnych, zachowanie bezpiecznych odległości oraz przypomina o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz korzystania z płynów dezynfekcyjnych.