W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

3 cechy skutecznego gadżetu reklamowego

2020-03-23 12:30:51

3 cechy skutecznego gadżetu reklamowego

Gadżety reklamowe wciąż pełnią bardzo ważną rolę w działaniach marketingowych. Nie wszystkie jednak są warte uwagi, dlatego należy je wybierać uważnie i decydować się na zakup u producentów takich jak Promoteca, których produkty cechuje wysoka jakość.

1. Gadżety reklamowe wysokiej jakości

2. Użyteczność jest w cenie

3. Wyróżniaj się wśród konkurencji

Duże nasycenie rynku artykułami promocyjnymi sprawia, że konsumenci stali się wybredni. Aby ich zadowolić i uzyskać zamierzony efekt marketingowy, trzeba zadbać głównie o użyteczność i wysoką jakość oferowanych gadżetów.

Gadżety reklamowe wysokiej jakości

O jakości gadżetów reklamowych mówi się już od kilku lat. Wraz ze wzrostem ich popularności, przestały wystarczać zwykłe, plastikowe długopisy, a konsumenci zaczęli doceniać jedynie te upominki, które wskazywały na szacunek, jakim obdarza ich wręczająca je firma. Trend ten potwierdza badanie przeprowadzone w 2015 roku przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, w którym wykazano, że jakość otrzymywanych artykułów ceni sobie blisko 70% respondentów. Trend ten nie zmienił się od czasów tego badania. Konsumenci wciąż oczekują gadżetów wysokiej jakości, które są użyteczne i cechują się ładnym wyglądem.

Użyteczność jest w cenie

Gadżety reklamowe powinny cechować się użytecznością nie tylko dlatego, że tego chcą konsumenci. Nanoszenie na różne elementy logo i danych firmowych ma na celu ich propagowanie wśród potencjalnych klientów oraz budowanie świadomości marki. Jeśli gadżety, na których znajdują się kluczowe dane firmy, nie są używane, a jedynie leżą na domowej lub firmowej półce, nie spełniają swojej roli. Gadżet musi więc być użyteczny i funkcjonalny na tyle, żeby obdarowany nim klient nie tylko chciał go używać, ale rzeczywiście to robił. Wtedy moc reklamowa gadżetu jest największa, a umieszczone na nim dane docierają do szerokiej grupy odbiorców.

Wyróżniaj się wśród konkurencji

Współczesne gadżety reklamowe powinny być użyteczne i mieć wysoką jakość, ale to nie wszystko. W cenie pozostają upominki oryginalne, wyróżniające się na rynku. Dobrze, jeśli wybrane gadżety swoim przeznaczeniem nawiązują do branży, w jakiej działa firma. To możliwe do osiągnięcia, dzięki szerokiej ofercie renomowanych producentów, takich jak Promoteca. Przykładowo, biuro rachunkowe może zdecydować się na kalkulator z logo lub teczkę na dokumenty, również opatrzoną firmowym znakiem. Sklep sportowy wybierze opaski na nadgarstek z krokomierzem, a salon odnowy biologicznej niewielkie ręczniki z nadrukiem.