W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Jobs First

Aktualności

Teraz inaczej załatwią swoją sprawę. I bez stresu w kolejkach

2019-01-10 07:07:00
Milena Fabisiak
Napisz do autora
Teraz inaczej załatwią swoją sprawę. I bez stresu w kolejkach

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koninie jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadziła spore zmiany na sali obsługi klienta. – W związku z wejściem przepisów RODO w naszej placówce zostały wprowadzone zmiany, które w szczególny sposób zapewnią poufność i dyskrecję przy załatwianiu spraw – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak, kierownik Placówki Terenowej KRUS w Koninie.

Po wejściu w życie rozporządzenia Unii Europejskiej dotyczącego przetwarzania danych osobowych i ich ochrony, w konińskiej Placówce Terenowej KRUS na sali obsługi wprowadzono duże zmiany. Sala obsługi została oddzielona przezroczystą szybą. Dla oczekujących w kolejce przygotowano salę z krzesełkami. Przy biurku urzędnika może znajdować się jedna osoba załatwiająca sprawę. – Placówka Terenowa KRUS w Koninie stale dąży do podniesienia standardów obsługi klientów. W związku z wejściem przepisów RODO w placówce zostały wprowadzone zmiany, które w szczególny sposób zapewnią poufność i dyskrecję przy załatwianiu spraw – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak.

Wszystko wskazuje na to, że w instytucji szykują się jeszcze kolejne zmiany. – W najbliższym czasie planowane jest również wdrożenie systemu kolejkowego (kolejkomatu), który pozwoli na efektywne zarządzanie przepływem klientów. Chcemy poprzez wprowadzenie systemu wyeliminować stresogenne sytuacje i napięcia, często zdarzające się w przypadku oczekiwania w kolejkach „tradycyjnych” oraz zapewnić naszym klientom komfort oczekiwania – mówi Katarzyna Rzepecka-Andrzejak.

Teraz inaczej załatwią swoją sprawę. I bez stresu w kolejkach
Teraz inaczej załatwią swoją sprawę. I bez stresu w kolejkach



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Ulow
Oj a tak było blisko zostać radna sejmikową. Oj tam oj tam.