W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Żabka

Aktualności

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

2020-10-06 15:34:26
Marcin Szafrański
Napisz do autora
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina

W mieście rozpoczęła się zapowiadana na jesień kampania nowego logo naszego miasta, które ma nawiązywać do strategii „Konin-zielone miasto energii”.

Obecnie obowiązujące logo naszego miasta to „Konin witaj”. Zostało ono opracowane około 7 lat temu, a było częścią większego projektu realizowanego dla naszego samorządu przez fundację z Lublina, za prezydentury Józefa Nowickiego. Było głośno o tych działaniach, głównie dlatego, że to zadanie kosztowało budżet prawie milion złotych.

Na jesień zapowiadano kampanię promocyjną i właśnie ruszyła. Na billboardach i na przystankach pojawił się zarys konia na zielonym tle, a obok tajemnicze hasło „co popłynie?”. Pewnie wkrótce dowiemy się więcej. Jakiś czas temu prezydent Konina zapowiedział, że szczegóły poznamy podczas konferencji w październiku.

„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina
„Co popłynie?”, „Niech popłynie”. Rozpoczęła się kampania nowego logo Konina



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Zarząd miasta głuPOty
Konin Zielone Miasto Energii i koniecznie dodać człon drugi,Konin Miasto Wodoru Który Się Wydobywa z Otworów. Znowu jakiś koleś zgarnie kaskę za projekcik i bilbordy, a nawet się domyślam który.
Boże...
Na prawdę nie ma na co innego wydawać pieniędzy tylko na wizerunek? A do tego czym się tu chwalić, takie logo to prostota pokazująca jak proste jest to miasto...
As
A te rozbite szyby na przystankach Aleje 1 Maja -ZSZ i Chopina - Szeligowskiego nadal straszą już będzie kilka miesięcy i nadal nie wymienione.