Przy drogach krajowych prowadzących do Konina stanęły billboardy promujące miejskie tereny inwestycyjne. Kampania, za którą odpowiada wydział obsługi inwestora, ma być prowadzona do lutego przyszłego roku. W planach jest kolejna, tym razem poza Koninem.
Jest dziesięć takich billboardów, a ustawione są przy drogach krajowych prowadzących do miasta. Jaki jest cel tej kampanii? W magistracie usłyszeliśmy, że ma to związek nie tylko z poinformowaniem potencjalnych inwestorów o dostępnych ofertach, ale również zwiększenie świadomości wśród mieszkańców Konina i okolic.
Kampania prowadzona będzie do lutego przyszłego roku. W planach na 2018 jest też między innymi przygotowanie lepszego oznakowania dojazdu do terenów inwestycyjnych oraz jeszcze jedna kampania billboardowa. Tym razem jednak poza Koninem.
Billboardy, które pojawiły się teraz, kosztowały nieco ponad 10 tysięcy
złotych (brutto). Warto dodać, że na tę kwotę składa się koszt projektu graficznego, wydruku, montaż i wynajem tablic na 3 miesiące.