W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar 06.05.2025 - 31.07.25

Aktualności

Do trzech razy sztuka? Wpłynęły cztery oferty na budowę zajezdni MZK

2025-05-20 13:40:36
Marcin Szafrański
Napisz do autora
Do trzech razy sztuka? Wpłynęły cztery oferty na budowę zajezdni MZK

W trzecim przetargu na budowę zajezdni autobusowej MZK wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą oraz na budowę stacji tankowania wodoru wpłynęły cztery oferty. Dwie firmy zaproponowały kwoty, które są poniżej tej, jaką spółka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.


Poprzednie dwa przetargi na budowę zajezdni na Malińcu zostały unieważnione, bo oferenci zaproponowali kwoty o kilkadziesiąt milionów złotych wyższe od tej, jaką MZK zamierza przeznaczyć na tę inwestycję.

Został więc ogłoszony kolejny przetarg . Dzisiaj nastąpiło otwarcie ofert. Zgłosiły się cztery firmy: Polimex Infrastruktura – lider konsorcjum (117.716.844,19 zł brutto), Warbud (147.329.400 zł brutto), Romgos Engineering (142.503.838,17 zł brutto) oraz Torpol – lider konsorcjum (115.318.233,41 zł brutto). MZK podał, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 124.158.695,67 zł. Jak widać, dwie oferty są poniżej tej kwoty. – To jest dla nas bardzo dobry dzień – mówi Magdalena Przybyła, prezes Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koninie.

Wszystkie oferty będą teraz sprawdzane. Można przypuszczać, że tym razem przetarg nie zostanie unieważniony.




Zobacz także

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





POparcie -100% minus.
Jednym słowem przychodzi czas aby POdoić i to POdoić ile się da.
Izydor
Termin zwyczajowo będzie niedotrzymany, nastąpią nieprzewidziane kolizje z istniejącą infrastrukturą , nastąpi kilka zmian w projekcie, okaże się ,że zimą nie można realizować prac........ wykonawca otrzyma wynagrodzenie skorygowane o inflacje, wzrost płac i siły wyższe. Koniecznie należy przenosić MZK na tereny inwestycyjne które nie mają szczęścia do inwestorów - na tereny po MZK w dotychczasowej lokalizacji jest już chętny?
PKN
I tak trzeba będzie dołożyć wykonawcy 30% z tytułu robót dodatkowych których zamawiający nie "przewidział" w PFU. Tak samo jak ze słynną kładką i ul. Kleczewską.