Do seniorów, osób niepełnosprawnych i z problemami z poruszaniem się, które nie są mogą samodzielnie dotrzeć do Urzędu Gminy w Krzymowie, przyjedzie urzędnik, który pomoże wypełnić dokumenty, a potem sam zawiezie je do urzędu.
Pomoc skierowana jest do osób niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy, w wieku 65+, osłabionych chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do siedziby urzędu, są osobami zależnymi 15+, są opiekunami faktycznymi osób zależnych, są opiekunami osób niepełnosprawnych, którym sprawowanie opieki utrudnia dotarcie do siedziby urzędu.
W każdy poniedziałek do 14.00 osoby zainteresowane mogą zgłosić się telefonicznie pod numerem 63 241-37-72. Można też wysłać e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres krzymow@op.pl, a także poprzez kontakt osobisty opiekuna osoby, która chce skorzystać z usługi mobilnego urzędnika, z Urzędem Gminy w Krzymowie.
Mobilny urzędnik przyjmie zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew, pomoże złożyć wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, a także deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Zgłoszenia będą obsługiwane w kolejności przyjęcia i będą realizowane w każdą środę w godzinach od 9.00 do 12.00. W wyjątkowych sytuacjach urzędnik może wyznaczyć inny termin. Wizyty będą za każdym razem potwierdzane telefonicznie, w każdy wtorek w godzinach pracy urzędu. Wtedy zostaną podane imiona i nazwiska pracowników, którzy będą dokonywali obsługi. Przed tym pracownicy wylegitymują się okazując dowód osobisty.