W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X

Aktualności

Kiedy ruszy budowa dworca w Koninie? Mamy najnowsze informacje od PKP

2022-03-23 10:00:19
Marcin Szafrański
Napisz do autora
Kiedy ruszy budowa dworca w Koninie? Mamy najnowsze informacje od PKP

W drugim kwartale bieżącego roku powinna ruszyć budowa zintegrowanego centrum komunikacyjno-handlowego, którego częścią będzie nowy dworzec w Koninie.

Obecnie realizowane prace rozbiórkowe mają związek z przygotowaniem do inwestycji. – Są one wykonywane przez najemcę, który jest zobowiązany do rozbiórki obiektu po zakończeniu umowy najmu – informuje Bartłomiej Sarna z Wydziału Współpracy z Mediami PKP SA.

Jak wskazuje, w najbliższym czasie zostaną sfinalizowane wszystkie procedury umożliwiające budowę zintegrowanego centrum komunikacyjno-handlowego, którego częścią będzie nowy dworzec w Koninie. – Prace budowlane ruszą po podpisaniu umowy z wybranym w postępowaniu wykonawcą. Powinno to nastąpić w II kwartale bieżącego roku – dodaje Bartłomiej Sarna.




Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





ZenOn
Burdel na kółkach końcówka kwartału a jak nie ruszyli tak nie ruszyli. Panowie maja non stop prima aprilis.
Iga
Zbiera mnie na wymioty słysząc, że w drugim kwartale ma ruszyć....Ile razy już to obiecano.Jaki rząd takie obiecanki Cavani a głupiemu radość. WSTYD dla PKP!!!
Pp
Ha Ha Ha parodia a nie cyrk
Sic
Dziady z PKP nie potrafią od lat podać konkretnej rzeczywistej daty ciągle zasłaniając się kwartałami. Ten projekt już jest tak obcięty, że wyjdzie z tego aneksik z plasteliny. A trzeba było Panie Redaktorze spytać kiedy umyją porządnie tunel dworcowy i naprawią liczne usterki począwszy od zalewania deszczem tunelu po kafelki na ścianach położone jak po pijanemu i nagłośnienie, które ledwo słychać i nieszczęsne krótkie szybki przy wejściach.