Zmiany w bezpośredniej obsłudze interesantów w Urzędzie Gminy w Kramsku! Od 29 marca do 12 kwietnia osobiste załatwianie sprawy będzie możliwe po umówieniu wizyty telefonicznie.
Z informacji umieszczonej na stronie gminy Kramsk wynika, że powodem zmian jest drastyczny wzrost liczby zakażeń koronawirusem. „W celu zapewnienia ciągłości pracy urzędu, ale przede wszystkim w trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników, jesteśmy zobowiązani wprowadzić ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą interesantów. Prosimy, by w pierwszej kolejności komunikacja z urzędem odbywała się telefonicznie w godzinach pracy urzędu, pocztą elektroniczną: e-mail:gmina.kramsk@kramsk.pl, poprzez platformę ePUAP oraz za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Można także dostarczyć korespondencję do urzędu korzystając z przeznaczonej do tego celu skrzynki umieszczonej na zewnątrz budynku przy drzwiach wejściowych”.
Obsługa interesantów w sprawach wymagających osobistego kontaktu z pracownikami urzędu będzie możliwa po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem załatwiającym sprawę. Umówiona osoba zobowiązana będzie skorzystać z domofonu znajdującego się przy drzwiach wejściowych w celu przywołania pracownika, który zweryfikuje umówioną wizytę, a następnie pokieruje w dalszych czynnościach. Interesanci przyjmowani będą przez pracowników merytorycznych w uruchomionych na sali narad punktach obsługi.