W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

Wiemy, ile osób będzie pracowało w nowym wydziale urzędu miejskiego

2019-01-29 11:32:42
Marcin Szafrański
Napisz do autora
Wiemy, ile osób będzie pracowało w nowym wydziale urzędu miejskiego

– Nie chcemy tego przesadnie rozbudować, ale potrzebna jest jednostka, która będzie koordynować działania promocyjne – tak o Wydziale Strategii i Marketingu Miasta, który ma powstać od 1 marca w konińskim magistracie mówi wiceprezydent Paweł Adamów. Mają w nim pracować 4 osoby, w tym kierownik.

Nowy wydział ma zajmować się koordynowaniem działań promocyjnych w mieście. – Uznaliśmy, że potrzebny jest wydział, który zadba o te aspekty promocyjne, czyli zarówno promowanie samej marki Konina, jak i też koordynowanie innych wydziałów, zajmujących się w jakimś aspekcie promocją – mówił nam wczoraj Paweł Adamów. – Potrzebny jest zespół ludzi, który będzie koordynował te wszystkie prace, żeby nie było takiej sytuacji, że na przykład każdy wydział robi własny kalendarz. Promocja musi być spójna, bo wtedy w tym zakresie są większe efekty.

Czy pojawienie się Wydziału Strategii i Marketingu Miasta wiąże się z likwidacją innych wydziałów w Urzędzie Miejskim w Koninie? – Może nie tyle co znikną, tylko będą pewne przetasowania osobowe. Pewne osoby, które zajmowały się w innych jednostkach aspektami promocyjnymi będą skupione w jednym wydziale – mówił nam Paweł Adamów. – Natomiast jesteśmy cały czas na etapie ostatecznych uzgodnień, jak to powinno funkcjonować. Trwają spotkania i analizy. Nie chcemy jednak tego wydziału przesadnie rozbudowywać, ale potrzebna jest jednostka, która będzie koordynować te działania promocyjne.

W magistracie dowiedzieliśmy się dzisiaj, że w nowym wydziale mają pracować 4 osoby, w tym kierownik. – Trwają rozmowy. Szukamy kadr wśród naszych pracowników, ale nie wykluczamy także konkursu – wyjaśnia Aneta Wanjas, rzecznik prezydenta Konina.

W magistracie powstanie także Biuro Nadzoru Właścicielskiego, do którego poszukiwany jest radca prawny i inspektor. Konkursy na te stanowiska zostały już ogłoszone. Oferty można składać do 12 lutego.




Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





białek
A miało być tak pięknie.
moherka lajt
Będzie jak było,tylko bardziej.
Mieszkanka
A kto został zastępca kierownika MOSiR?
byle do wypłaty
zamiast zacząć od oszczędności to się zaczyna od rozpasania. zamiast brać ludzi z biznesu by pobudzili oszczędność, kreatywność, pracowitość to się mnoży stołki i przetasowania. miasto praktycznie jest w ruinie a bal trwa w najlepsze
że na da
wystarczy wziąć się za robotę a nie nowe stołki obsadzać. urzędnicy zarabiają nawet po 180 000 zł