W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Praca


Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych

Specjalista w Dziale Obsługi Klientów Międzynarodowych
Schenker Sp. z o.o. Konin, ul. Szpitalna 45
  • umowa o pracę
  • cały etat
  • pracownik umysłowy
2022-08-17 13:25:12
Miejsce pracy: Konin, ul. Szpitalna 45

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Twój zakres obowiązków:
  • bieżący kontakt i obsługa Klientów oraz Partnerów DB Schenker (kontakt telefoniczny, mailowy w języku polskim oraz angielskim) nastawiony na rozwój i podtrzymanie relacji
  • weryfikacja zleceń pod kątem obowiązujących procedur i wypracowywanie optymalnych rozwiązań dla Klienta
  • monitorowanie zleceń i nieprawidłowości
  • kwotacje i przygotowywanie ofert handlowych dla klienta
  • współpraca z innymi jednostkami firmy w kraju i zagranicą
  • proponowanie optymalnych rozwiązań Klientom oraz Partnerom DB Schenker
  • obsługa systemów informatycznych i pakietu Microsoft Office
  • współuczestnictwo w procesach optymalizacyjnych związanych z obsługą klienta
Nasze wymagania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
  • prorozwojowe nastawienie do procesów obsługi Klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, min. B2
  • wymagana znajomość branży TSL oraz zagadnień z nią związanych
  • zaangażowanie, umiejętność współpracy z zespołami, komunikatywność
  • umiejętność budowania i utrzymywania profesjonalnych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej zapewniająca realizację powierzonych zadań, dotrzymywanie terminów i zobowiązań
  • umiejętność działania według procedur oraz proponowania rozwiązań
To oferujemy:
  • pracę hybrydową
  • kompleksowy program wdrożeniowy
  • szkolenia wewnętrzne
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (wolontariat)
  • udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów
  • pracę w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów


Zobacz pracę w dziale ogłoszeń >