W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
YOCHI

Praca


ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
Konin
2022-06-15 09:03:31
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Związkowiec” w Koninie
ogłasza nabór na stanowisko
ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
1.Miejsce pracy: siedziba Spółdzielni Mieszkaniowej „Związkowiec”,
ul. Makowa 1, 62 – 502 Konin.
2.Stanowisko:Administrator nieruchomości
3.Rodzaj umowy: umowa o pracę (okres próbny – 3 miesiące)
4.Wymiar czasu pracy: pełen etat
5.Liczba godzin pracy:40 tygodniowo
6.Data rozpoczęcia:01 sierpnia 2022r.
7.Wynagrodzenie:zostanie przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej
8.Kandydaci powinni spełniać następujące warunki:
- wykształcenie wyższe,
- obsługa komputera na poziomie dobrym oraz znajomość pakietu MS Office,
- zdolności organizacyjne, komunikatywność, umiejętność współpracy
z zespołem,
- wysoka kultura osobista,
9.Podstawowe obowiązki:
- obsługa mieszkańców, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień na zgłaszane problemy,
- prowadzenie korespondencji, kompletowanie dokumentów oraz wykonywanie czynności związanych z administrowaniem zasobami Spółdzielni,
- przygotowywanie umów i aneksów do umów z dostawcami mediów i usług oraz kontrola terminowości i prawidłowości realizacji zobowiązań wynikających z zawartych umów.
- przyjmowanie zgłoszeń, dot. usterek w zarządzanych przez Spółdzielnię budynkach, zapisywanie ich w rejestrze zgłoszeń, zgłaszanie do wykonawcy robót oraz egzekwowanie ich usunięcia.
- prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem czystości w budynkach (klatkach schodowych
i pomieszczeniach piwnicznych), śmietnikach, terenie zewnętrznym itd.
- kontrolowanie stanu urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw,
- udział w pracach komisji przetargowych dot. usług, dostaw i robót budowlanych,
- udział w przygotowywaniu materiałów na zebrania Wspólnot Mieszkaniowych,
- wszelkie inne czynności związane z codzienną opieką nad budynkami będącymi
w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Związkowiec”.
10.Dokumenty aplikacyjne należy kierować na adres e-mail Spółdzielni: sekretariat@smzwiazkowiec.pl bądź w formie papierowej na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Związkowiec”, ul. Makowa 1, 62-502 Konin w terminie do dnia
28.06.2022r. do godz. 13.00.
W treści zgłoszenia prosimy umieścić następującą formułę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonej przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Związkowiec” w Koninie rekrutacji na stanowisko Administrator nieruchomości. Zostałem/am poinformowany/a, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz,
że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem, stosownie do zapisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.

Zobacz pracę w dziale ogłoszeń >