Stworzyła własną markę, teraz szkoli innych
Jak
sama o sobie mówi jest praktykiem biznesu. Uwielbia analizować ludzkie
zachowania, szukać wzorców i sposobów na zaspokajanie potrzeb. Dzięki temu rozwinęła
własną, prężnie działającą firmę i osiągnęła wielki sukces. Eliza Włodarczyk
jest właścicielką Bossomi Professional Eyelash Extension. Produkuje
profesjonalne produkty do stylizacji rzęs, prowadzi sklep internetowy,
stworzyła centrum szkoleniowo-kosmetyczne, w którym według własnego autorskiego
programu nauczania pomaga stylistkom, tworzyć i ulepszać ich biznesy. Prywatnie
to kochająca żona, matka trójki dzieci i posiadaczka sześciu psów!
Od 2011 roku Eliza Włodarczyk rozwija Bossomi
Professional Eyelash Extension. Obecnie koncentruje się wyłącznie na branży
stylizacji rzęs. – Prowadzę firmę
produkującą profesjonalne produkty do stylizacji rzęs oraz sklep internetowy.
Stworzyłam centrum szkoleniowo-kosmetyczne oraz grupę dwudziestu instruktorów
marki moich produktów, którzy pomagają stylistkom, tworzyć i ulepszać ich
biznesy. Napisałam nowoczesny, profesjonalny i jedyny taki na rynku program
nauczania stylisty rzęs wzbogacony o wskazówki z zakresu marketingu oraz
obsługi klienta, by jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych kursantów.
Posiadam także swój gabinet specjalizujący się w kosmetyce upiększającej oraz
profesjonalnej. Tworzę również w województwie łódzkim nową, dużą placówkę
beauty.
– Zanim zaczęła Pani uczyć innych, sama przeszła
wiele kursów.
–
Jestem miłośniczką rozwijania biznesu. Moje dążenia pozwoliły mi na ukończenie
kilkudziesięciu szkoleń i na wzięcie udziału w licznych wykładach z tego
zakresu. To właśnie dzięki temu mogę pokonywać codzienne trudności związane z moją
pracą. Mogę również udoskonalać z roku na rok moje programy szkoleniowe oraz
stawać się coraz lepszym liderem. Prywatnie również jestem bardzo pracowita,
ponieważ jestem kochającą żoną, mamą – już niebawem – trójki dzieci i
właścicielką szóstki psów.
– Jaki kurs przedłużania rzęs gwarantuje sukces
zawodowy?
–
Zakup szkoleń z zakresu profesjonalnej stylizacji rzęs nie należy do
najtańszych, warto zatem być pewnym swojego wyboru. Mnogość szkoleń na rynku
nie tylko nie ułatwia, lecz wręcz wprowadza zamęt w głowach nawet osoby z branży.
Najważniejsze jest odpowiedzenie sobie na pytanie: czego oczekuję od szkolenia?
Moja firma Bossomi Professional Eyelash Extension wychodzi naprzeciw
oczekiwaniom klientów i z dumą prezentuje nową, udoskonaloną ofertę szkoleń z zakresu
profesjonalnej stylizacji rzęs oraz brwi. Zostały one wzbogacone o wspomniane
marketing i profesjonalną obsługę klienta. Jest to autorski program nauczania
stworzony specjalnie na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku.
– Czym wyróżniają się kursy organizowane przez
Bossomi?
–
Każde szkolenie dzieli się na trzy części. Pierwsza obejmuje wiedzę
merytoryczną i umiejętności manualne. Jest to wiedza profesjonalna, ekspercka.
Na tym etapie kursantka uczy się jak poprawnie wykonać zabieg, poznaje
przeciwwskazania, zalecenia i produkty oraz ich składy i specyfikę działania.
Druga część kursu to modelowanie i sztuka dobrego wyboru stylizacji. Polega ona
na indywidualnej ocenie oczu, ich zalet i wad. Właściwie ta część wyróżnia
prawdziwą stylistkę od osoby, która po prostu nabyła samą techniczną umiejętność
wykonania usługi np. w internecie. Trzecia część obejmuje marketing i profesjonalną
obsługę klienta. Krótko mówiąc, jest to część determinująca tempo rozwoju
biznesu stylistki. Tutaj nabywa się m.in. umiejętności pozyskiwania i utrzymywania
klienta, świadomego wybierania grupy docelowej i poznaje znaczenie „wartości
dodanej”. Jest to najczęściej omijana część na kursach, co zmusza początkującego
przedsiębiorcę do działania intuicyjnego lub kolejnych nakładów finansowych na
szkolenia z marketingu.
Zdaniem Elizy Włodarczyk tylko połączenie tych
trzech części gwarantuje sukces. Jak podkreśla, nawet najdokładniej wykonana
aplikacja będzie błędem, jeśli zaszkodzi ogólnemu wizerunkowi. Poprawnie
wymodelowane spojrzenie nie zniweluje niedociągnięć technicznych. A o
najpiękniejszych aplikacjach wiele osób się nie dowie bez odpowiedniej reklamy.
Dlatego kursy z zakresu stylizacji rzęs oraz brwi zostały wzbogacone o
marketing i profesjonalną obsługę klienta. Realizowana przez Bossomi część
biznesowa szkoleń porusza m.in. takie zagadnienia jak: „Trudne początki”
(Ukończyłam szkolenie i co dalej? Jak zdobyć doświadczenie? Jak długo
ćwiczyć, zanim przyjmę pierwszą klientkę?), „Nazwa” (Tworzyć markę czy pracować
pod własnym nazwiskiem?), „Internet” (Czy potrzebuję na start strony
internetowej i konta w Google?), „Social media” (Gdzie powinnam założyć konto?
Jak stworzyć swój fanpage? Jak często i jakie należy publikować treści? Jak
korzystać z reklam płatnych? Jak wywołać ruch na swoim istniejącym fanpage’u i zwiększyć
organiczny (bezpłatny) zasięg postów?), „Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta”
(Jak wybrać odpowiednią grupę docelową? Gdzie szukać swoich wymarzonych
klientów? Jak ich skutecznie do siebie zachęcić? Jak bronić się przed kradzieżą
bazy klientów przez pracownika?) oraz „Ceny usług” (Jakie powinnam mieć ceny?
Kreowanie wartości usługi, czyli jak nie konkurować ceną? Różnice między
promocją, a zniżką).
Niedawną przymusową przerwę wywołaną pandemią
koronawirusa, Eliza Włodarczyk wykorzystała na napisanie książki „30 sposobów
na rozkochanie klienta w swoim biznesie beauty. Pozyskaj klientów premium”. Dla
kogo jest ten poradnik? – Stworzyłam go
z myślą o firmach usługowych w branży beauty. Adresuję go głównie do
przedsiębiorców: do właścicieli firm oraz do osób odpowiedzialnych za kontakt z
klientkami w firmie, ponieważ wiem, że aby coś robić, musimy mieć powód. Zatem
przedsiębiorca, któremu zależy na własnym biznesie będzie żywo zainteresowany
poprawą relacji z klientami – mówi.
Marzysz o dołączeniu do grona profesjonalnych
stylistów rzęs i brwi? Bossomi oferuje szkolenia jednodniowe, dwudniowe oraz
3-5 dniowe. Odbywają się one w Centrum Szkoleniowo-Kosmetycznym Bossomi Lash
and Brow Academy w Łodzi. Prowadzi je Eliza Włodarczyk lub jej zastępczynie
Magdalena Polańska i Karolina Somorowska. Dzięki szkoleniom otrzymasz: ogromną
dawkę wiedzy teoretycznej, ćwiczenia manualne, samodzielne wykonywanie zabiegu na
modelce, dużą dawkę wiedzy z zakresu marketingu, obsługi klienta i prowadzenia
biznesu oraz obszerny skrypt szkoleniowy i certyfikat w dwóch językach. Jak
zapewnia właścicielka marki, to autorski program nauczania stworzony specjalnie
na potrzeby coraz bardziej wymagającego rynku.