W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Jobs First

Wierzbinek

Co robić, gdy prądu brak, a numer alarmowy 991 nie odpowiada? Operator doradza inny sposób kontaktu

2017-02-15 14:55:41
Co robić, gdy prądu brak, a numer alarmowy 991 nie odpowiada? Operator doradza inny sposób kontaktu

Dariusz Kwiatkowski, radny gminy Wierzbinek, zwrócił się niedawno do Energa Operator, bo okazuje się, że w razie awarii mieszkańcy mają problem z dodzwonieniem się na numer alarmowy. Nie mogą więc ani zgłosić braku prądu, ani dowiedzieć się jak długo potrwa przerwa w dostawie.

Operator doradza w takim wypadku… inne sposoby kontaktu. – Szczegółowa analiza numeru 991 pokazuje, że w sytuacjach awarii mogą występować przypadki braku obsłużenia każdej próby kontaktu z numerem alarmowym, pomimo posiadania infrastruktury pozwalającej na jednoczesny kontakt 2000 ludzi – czytamy w piśmie od Energa Operator. Jak dodają, choć w sytuacjach kryzysowych infrastruktura obciążona jest w niewielkim procencie, klienci mimo to nie mogą nawiązać połączenia, otrzymując sygnał zajętości. Dotyczy to wprawdzie osób korzystających z telefonów komórkowych, ci jednak stanowią 70 proc. liczby klientów. – Taki stan rzeczy wynika głównie z faktu ograniczonej liczby łączy międzyoperatorskich, których utrzymywanie i rozbudowanie leży bezpośrednio w gestii operatorów telekomunikacyjnych – wyjaśnia energetyka. Radzą więc by korzystać z dodatkowych możliwości zgłaszania awarii i otrzymywania informacji o czasie przywrócenia zasilania, czyli sms-em, poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, maila albo… próbować z telefonu stacjonarnego.

List od Energa Operator odczytał podczas sesji wójt Wierzbinka Paweł Szczepankiewicz.

Olga Boksa

Śledź nas na

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Edyta
Numer stacjonarny jest obsługiwany w dni robocze od 9tej do 15tej. Zauważyłam ,że wyłączony jest numer 991 przy większych awariach. Nie da się zgłosić awarii bo nie ma komu przyjąć zgłoszenia! Weekendy są najlepsze ,bo zasilanie jest przywracane przeważnie przed przyjęciem do pracy pracowników PGE