Ubrania firmowe często są pomijanym elementem, zwłaszcza w mniejszych firmach. Niesłusznie bowiem to idealny element, który ma wiele pozytywnych aspektów. Przede wszystkim buduje tożsamości marki. Odbiorcy będą kojarzyć Twoją firmę z konkretnym kolorem czy wzorem. To wyzwala emocje w potencjalnych klientach, co w konsekwencji prowadzi do budowania zaufania i relacji na linii klient - marka.
Odzież firmowa wprowadza poczucie porządku i profesjonalizmu. Ujednolicenie stroju pracowników przełoży się na spójność wizerunku firmy. Zaplusuje to u potencjalnych klientów i inwestorów. Sprawi, że firma będzie miło kojarzona, a klient będzie mógł poczuć zaufanie do marki.
Odzież pracownicza może być darmową reklamą Twojej firmy. Pozwala ona na subtelną promocję Twojej marki. Noszenie logo sprawia, że marka jest widoczna wszędzie, gdzie Twoi pracownicy. To zwiększa szansę na rozpoznawalność marki.
Wspólny strój pracowniczy pomaga w budowaniu poczucia wspólnoty i solidarności. Integracja pracowników, jaka dokonuje się jest zdecydowanie silniejsza. Pracownicy, którzy wspólnie noszą jednolita odzież deklarują, że czują się silniej związani z firmą oraz współpracownikami.
Dobrze dobrana odzież pracownicza to klucz. Powoduje, że Twoi pracownicy lepiej czują się w swojej pracy, a to przecież oni są żywą wizytówką Twojej firmy. Zadbaj, aby odzież była dostosowana do konkretnej branży i konkretnych stanowisk. Postaw na wygodę i praktyczność. To odzież, w której Twoi pracownicy będą spędzać większość swojego dnia. Spraw by poczuli się w niej dobrze, na przykład wygodnym materiałem lub personalizacją odzieży.
Wybierz odzież, która będzie dostosowana do branży Twojej firmy. Równocześnie będzie ona pomagała w promocji Twojej marki. Poniżej przedstawiam kilka propozycji odzieży firmowej, która idealnie sprawdzi się w poprawieniu wizerunku firmy.
Kurtka to element wierzchni ubioru Twoich pracowników. Zadbaj o to, aby godnie reprezentowała wizerunek Twojej marki. Kurtki z nadrukiem to idealne rozwiązanie. Logo marki będzie widoczne z daleka i zwróci na siebie większą uwagę. Ważne, abyś wybrał kurtkę, która będzie ciepła i nieprzemakalna a przy tym nie ograniczała ruchów pracownika.
To część garderoby, którą Twoi pracownicy będą nosić najczęściej. Wybierz taką, aby pasowała do całości wizerunku marki. Polo a może zwykły T-shirt? To zależy tylko od Ciebie. Jeśli chcesz, aby Twoja marka kojarzyła się z profesjonalizmem postaw na koszulki polo. Jeśli jednak chcesz, aby marka była bardziej przystępna dla klienta i kojarzyła się z ciepłym i luźnym podejściem postaw na zwykły T-shirt.
Nieistotne czy będzie to czapka z daszkiem, czy czapka zimowa. Czapka jest dodatkiem bardzo charakterystycznym i widocznym z daleka. Warto zainwestować w tę część garderoby dla swoich pracowników. Jest to element, który nie tylko zadba o rozpoznawalność marki, ale i uspójni wizerunek.
Miłym akcentem będzie personalizacja odzieży dla każdego pracownika, poprzez na przykład napisanie na czapce jego imienia. Taki zabieg pomoże w budowaniu wspólnoty w Twoim zespole oraz sprawi, że każdy poczuje się zauważony. Dodatkowo klientom będzie łatwiej nawiązać więź z pracownikami, co skutecznie poprawi zaufanie marki i jej wizerunek.
Odzież pracownicza to niewielki element, który może całkowicie zmienić postrzeganie całej marki. Przez klientów, jak i samych pracowników lub potencjalnych pracowników. Ważne jest by była to odzież uniwersalna, wygodna oraz wykonana z dobrych materiałów. Warto postawić na personalizację produktów dodając nadruk na kurtki czy koszulki. To wzmocni pozytywne postrzeganie marki i komfort Twoich pracowników.