W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Shootersss

Aktualności

Łatwiej załatwić sprawy. W MZEC-u uruchomiono Punkt Obsługi Klienta

2022-07-28 10:09:00
Łatwiej załatwić sprawy. W MZEC-u uruchomiono Punkt Obsługi Klienta

Miejski Zakład Energetyki Cieplnej w Kole, w trosce o komfort petentów, uruchomił Punkt Obsługi Klienta. Biuro jest czynne w dni robocze od 7.30 do 14.30.


Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Kole zorganizował Punkt Obsługi Klienta w celu poprawy jakości kontaktu z petentami oraz w trosce o komfort załatwiania spraw. – Uruchomiony został Punkt Obsługi Klienta, który w założeniu ma służyć naszym odbiorcom. W biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z komunikacją ze spółką, a dotyczące m.in. płatności, faktur, omówienia spraw technicznych, nowych przyłączy, jak również zasięgnąć informacje na interesujące klientów tematy i zagadnienia. Ogólnie rzecz ujmując, wszystkie sprawy związane z ciepłownictwem można teraz załatwić w jednym miejscu – poinformował Przemysław Stasiak, prezes kolskiego MZEC-u.

Dotychczas kontakt klientów z pracownikami MZEC-u był utrudniony, ponieważ wymagał udania się do portierni, gdzie każdy petent musiał przedstawić, z jaką sprawą przyszedł. – Teraz natomiast takiej konieczności nie ma, a punkt jest dostępny dla każdego zainteresowanego. Prowadzi do niego brama od strony ulicy Przesmyk, na której widnieje tablica z informacją. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku, od 7.30 do 14.30. Istnieje też możliwość telefonicznego umówienia wizyty – nr tel. 63 26 17 036.

Otwarcie 1,5 %
Łatwiej załatwić sprawy. W MZEC-u uruchomiono Punkt Obsługi Klienta
Łatwiej załatwić sprawy. W MZEC-u uruchomiono Punkt Obsługi Klienta
Łatwiej załatwić sprawy. W MZEC-u uruchomiono Punkt Obsługi Klienta