W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
LIS - Hyundai 3 tydzień WRZESIEŃ

Aktualności

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat

2020-10-21 10:21:30

– Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina – mówił prezydent Piotr Korytkowski podczas prezentacji on-line. – Wprowadzając spójny system identyfikacji miasta jako narzędzie komunikowania chcemy tworzyć silny, wyrazisty i atrakcyjny wizerunek miasta przy każdej okazji, przy informowaniu o wydarzeniach, projektach, działaniach miasta na każdej płaszczyźnie życia społecznego.

Podczas konferencji on-line Piotr Korytkowski, prezydent Konina oraz Agnieszka Gołębiowska, kierownik Wydziału Strategii i Marketingu Miasta mówili o nowej identyfikacji wizualnej Konina Jak podkreślili, powstała ona w oparciu o nową strategię rozwoju naszego miasta – Konin – zielone miasto energii. – To właśnie w niej zawarliśmy wizję przyszłości Konina, i projekt, który pozwolił nam na zmienianie miasta na lepsze. Proces rozwoju jest procesem długotrwałym. Będziemy realizować go konsekwentnie. Wyznaczyliśmy cele na najbliższe 10 lat, ale to nie koniec, bo myślimy o Koninie jako o mieście, które będzie rozwijało się nieustannie, aby sprostać oczekiwaniom mieszkańców. Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest właśnie nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina.

Agnieszka Gołębiowska wyjaśniała, że nowa identyfikacja wizualna miasta będzie wykorzystywana w materiałach promocyjnych, biurowych (wizytówkach, kubkach, długopisach, notatnikach), w przestrzeni miasta. Zmianie ulegną też pisma wychodzące z urzędu.

Pytaliśmy też, ile kosztowało przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej miasta? Agnieszka Gołębiowska powiedziała, że niecałe 69 tysięcy złotych, ale na tę kwotę składa się również między innymi wykonanie animacji logo, koncepcja oznaczeń jednostek miejskich, opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej czy wszystkich działań związanych z promocją miasta (zarys strony internetowej, narzędzi promocyjnych on-line).

Prace nad nową identyfikacją wizualną miasta trwały 8 miesięcy. Jej kampania wizerunkowa będzie prowadzona w tym roku i ma być kontynuowana w następnym. Nowe logo Konina powstało we współpracy Wydziału Strategii i Marketingu Miasta oraz Agencji PG Branding z Warszawy.

Poprzednie logo miasta – Konin witaj! – powstało w 2013 roku.

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Marcin Szafrański



Śledź nas na

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Dobre
Do "jest mi przykro, ze Konin daje się" nie znam się na tym ale dałeś/aś mi do myślenia. Też nie jestem zwolennikiem negowanie wszystkiego i wszystkich ale faktycznie u nas w mieście jak i zapewne w urzędzie są świetni ludzie którzy też podołali by temu zadaniu.
Tomboy
Ale żenada za takie pieniądze
Ja
Ile miejsc pracy??
XMEN
TEN KORYTKOWSKI TO GIEEEENIUSZ
PO i paszło von!
Do platforma gnoju: Nikt nawet nie wsPOmina o jakiejś drożyźnie z winy Rządu RP tylko o nieudacznym rządzeniu miastem chłopców w krótkich sPOdenkach mieniących się prezydentami.


Jesteśmy na: