W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 20.07.2021

Aktualności

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat

2020-10-21 10:21:30

– Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina – mówił prezydent Piotr Korytkowski podczas prezentacji on-line. – Wprowadzając spójny system identyfikacji miasta jako narzędzie komunikowania chcemy tworzyć silny, wyrazisty i atrakcyjny wizerunek miasta przy każdej okazji, przy informowaniu o wydarzeniach, projektach, działaniach miasta na każdej płaszczyźnie życia społecznego.

Podczas konferencji on-line Piotr Korytkowski, prezydent Konina oraz Agnieszka Gołębiowska, kierownik Wydziału Strategii i Marketingu Miasta mówili o nowej identyfikacji wizualnej Konina Jak podkreślili, powstała ona w oparciu o nową strategię rozwoju naszego miasta – Konin – zielone miasto energii. – To właśnie w niej zawarliśmy wizję przyszłości Konina, i projekt, który pozwolił nam na zmienianie miasta na lepsze. Proces rozwoju jest procesem długotrwałym. Będziemy realizować go konsekwentnie. Wyznaczyliśmy cele na najbliższe 10 lat, ale to nie koniec, bo myślimy o Koninie jako o mieście, które będzie rozwijało się nieustannie, aby sprostać oczekiwaniom mieszkańców. Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest właśnie nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina.

Agnieszka Gołębiowska wyjaśniała, że nowa identyfikacja wizualna miasta będzie wykorzystywana w materiałach promocyjnych, biurowych (wizytówkach, kubkach, długopisach, notatnikach), w przestrzeni miasta. Zmianie ulegną też pisma wychodzące z urzędu.

Pytaliśmy też, ile kosztowało przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej miasta? Agnieszka Gołębiowska powiedziała, że niecałe 69 tysięcy złotych, ale na tę kwotę składa się również między innymi wykonanie animacji logo, koncepcja oznaczeń jednostek miejskich, opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej czy wszystkich działań związanych z promocją miasta (zarys strony internetowej, narzędzi promocyjnych on-line).

Prace nad nową identyfikacją wizualną miasta trwały 8 miesięcy. Jej kampania wizerunkowa będzie prowadzona w tym roku i ma być kontynuowana w następnym. Nowe logo Konina powstało we współpracy Wydziału Strategii i Marketingu Miasta oraz Agencji PG Branding z Warszawy.

Poprzednie logo miasta – Konin witaj! – powstało w 2013 roku.

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Marcin Szafrański



Śledź nas na

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





koluś
Na Dworcowej już się wypina... o kurna!
koluś
Ten zielony zawijas bez przydziału coś mi przypomina...! Jakby się tak dobrze przyjrzeć to można dostrzec, że jest to graficzna część ciała człowieka, która wymaga energii..!
Bezrobotny
To w jakich spółkach i w jakich miastach zasiadają nasi prezydenci?
Q
Ten kto zna Konin,miasto robotnicze, kopalniane nigdy w to nie uwierzy. Jaka energia,jak to miasto przespało 30 lat.
Adam
Pasuje do stadionu i wielu pustostany i ruin w mieście.


Jesteśmy na: