W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
LIS - Hyundai 3 tydzień PAŹDZIERNIK

Aktualności

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat

2020-10-21 10:21:30

– Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina – mówił prezydent Piotr Korytkowski podczas prezentacji on-line. – Wprowadzając spójny system identyfikacji miasta jako narzędzie komunikowania chcemy tworzyć silny, wyrazisty i atrakcyjny wizerunek miasta przy każdej okazji, przy informowaniu o wydarzeniach, projektach, działaniach miasta na każdej płaszczyźnie życia społecznego.

Podczas konferencji on-line Piotr Korytkowski, prezydent Konina oraz Agnieszka Gołębiowska, kierownik Wydziału Strategii i Marketingu Miasta mówili o nowej identyfikacji wizualnej Konina Jak podkreślili, powstała ona w oparciu o nową strategię rozwoju naszego miasta – Konin – zielone miasto energii. – To właśnie w niej zawarliśmy wizję przyszłości Konina, i projekt, który pozwolił nam na zmienianie miasta na lepsze. Proces rozwoju jest procesem długotrwałym. Będziemy realizować go konsekwentnie. Wyznaczyliśmy cele na najbliższe 10 lat, ale to nie koniec, bo myślimy o Koninie jako o mieście, które będzie rozwijało się nieustannie, aby sprostać oczekiwaniom mieszkańców. Jednym z narzędzi ułatwiających nam komunikowanie zmian jest właśnie nowe logo i nowa identyfikacja wizualna Konina.

Agnieszka Gołębiowska wyjaśniała, że nowa identyfikacja wizualna miasta będzie wykorzystywana w materiałach promocyjnych, biurowych (wizytówkach, kubkach, długopisach, notatnikach), w przestrzeni miasta. Zmianie ulegną też pisma wychodzące z urzędu.

Pytaliśmy też, ile kosztowało przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej miasta? Agnieszka Gołębiowska powiedziała, że niecałe 69 tysięcy złotych, ale na tę kwotę składa się również między innymi wykonanie animacji logo, koncepcja oznaczeń jednostek miejskich, opracowanie koncepcji kampanii wizerunkowej czy wszystkich działań związanych z promocją miasta (zarys strony internetowej, narzędzi promocyjnych on-line).

Prace nad nową identyfikacją wizualną miasta trwały 8 miesięcy. Jej kampania wizerunkowa będzie prowadzona w tym roku i ma być kontynuowana w następnym. Nowe logo Konina powstało we współpracy Wydziału Strategii i Marketingu Miasta oraz Agencji PG Branding z Warszawy.

Poprzednie logo miasta – Konin witaj! – powstało w 2013 roku.

Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Tak wygląda nowe logo Konina. Poprzednie ma siedem lat
Marcin Szafrański



Śledź nas na

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:





Zniesmaczony Smakosz Polityki
Panie Korytko zejdź Pan ze sceny. Gdyby nie kopalnia i elektrownia, które już ledwo zipią przez działania Unii Europejskiej to nie miałby Pan czemu prezydentować. Powinniśmy być dumni, że przez tyle lat na terenie naszego powiatu powstały aż 3 elektrownie, huta, zakłady naprawcze górnictwa przekształcone w FUGO, brykietownia, Konwart i wiele innych,miasto tętniło życiem, a dziś? Bezczelne i cynicznie zamiatanie problemu pod dywan i promowanie niewydajnych oraz dających bardzo małe zatrudnienie branży szeroko pojętego OZE. Konin powinien się szczycić tym że jest miastem przemysłowym, przyciagając tym samym przedsiębiorców,a nie grać w unijne gierki poprawności politycznej kreując się na filary zieloności. Cała Polska emituje duzo mniej jak 1% CO2 w skali świata. Ludzie obudźcie się, likwidacja dogorywającego konińskiego przemysłu w cieniu absurdalnej polityki klimatycznej oraz ludzi takich jak Pan Korytko - niemających żadnej wiedzy związanej z energetyką, ekologia czy czymkolwiek innym nic nie da. Nalezy skończyć z erą konińskich politykierów robiących politykę w formie: żeby było fajnie i miło, co jest bardzo złudne bo wykończy to miasto do końca. Nie pozdrawiam morderczego molocha unijnego oraz ludzi ogłupionych ich działaniami.
Kot
A jak się zaczyna "Ucho prezesa" to taka nitka też się rozwija i układa w słowa nie?
Prawo autorskie
A co z prawami autorskimi do utworu Pawła Kukiza użytego w materiale promocyjnym
To jest miś na miarę naszych możliwości
Przerost formy nad treścią... jak zwykle zresztą u tych, co tylko potrafią doić kasę już nie tylko z jednego miasta,bo to za mało.. ale z kilku miejsc jednocześnie.......
.
To ile to logo przyniosło miejsc pracy aha znowu 0 nie no spoko normalka w Koninie


Jesteśmy na: