MPEC w Koninie wstrzymuje realizację zgłoszeń i usług, które wymagają bezpośredniego kontaktu. Będą one realizowane tylko w sytuacjach awaryjnych.
Jest komunikat Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Koninie. Dowiadujemy się z niego, że z uwagi na bardzo dynamiczną sytuację związaną z bardzo dużym wzrostem zakażeń wirusem SARS-CoV-2 w kraju oraz ograniczeniami wprowadzonymi Rozporządzeniem Rady Ministrów z 9 października w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa oraz w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników – zarząd spółki podjął decyzję o wstrzymaniu realizacji wszystkich zgłoszeń i usług (za wyjątkiem sytuacji awaryjnych) u klientów wymagających bezpośredniego kontaktu. – Jednocześnie informujemy, że wszystkie komórki organizacyjne spółki pracują bez zmian. Służby eksploatacyjne ograniczają swoją działalność do utrzymania ciągłości dostaw ciepła do węzłów cieplnych oraz ich prawidłowej pracy – czytamy w komunikacie.
Informacje o kolejnych zmianach organizacji pracy MPEC lub ich odwołaniu będą publikowane na stronie internetowej spółki. Jej przedstawiciele zachęcają do kontaktu telefonicznego i mailowego. – Dyspozytor sieci pełni całodobowy dyżur, przyjmuje zgłoszenia o awariach oraz braku parametrów – czytamy w komunikacie. – Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.