W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Stary Browar od 06.05.2020

Aktualności

ZUS uruchomił dodatkowe infolinie

2020-03-21 14:55:00
ZUS uruchomił dodatkowe infolinie

Konsultanci infolinii Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przeprowadzają dziennie 6,5 tysiąca rozmów w sprawie świadczeń chorobowych związanych z koronawirusem. W związku z tym instytucja uruchomiła do dyspozycji klientów trzy dodatkowe nowe numery telefonów obsługiwanych przez ekspertów.

Pod trzema dodatkowymi numerami pracownicy ZUS dyżurują w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.00-15.00. Klienci mogą uzyskać u ekspertów ZUS odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych aktualnie spraw.

Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.

Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to kompleksowa obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a infolinia 22 290 87 03 dotyczy odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.

Nadal działa również ogólna infolinia ZUS 22 560 16 00, którą konsultanci obsługują w godzinach 7.00-18.00 w dni robocze.

W związku z zagrożeniem epidemicznym, żeby zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom, ZUS ograniczył obsługę bezpośrednią w swoich placówkach. Zakład zachęca do kontaktu za pośrednictwem telefonu lub internetu. – Klienci mogą przesyłać pytania także e-mailowo pod adres cot@zus.pl lub przez formularz zapytania ze swojego profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. We wszystkich placówkach ZUS wyodrębniliśmy strefy, w których każdy może samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa klientów i obsługę spraw w sposób niezakłócony – informuje Marlena Nowicka, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS w Wielkopolsce.

Milena Fabisiak

Podziel się

Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom:




Zus
Totalny bałagan...dzwonię cały dzień i nie można się dodzwonić. ..Proszę czekać twój czas oczekiwania 20 minut..wybieram ponownie..za sekundę. .czas oczekiwania 30 minut i tak ciągle. ..


Jesteśmy na: