Urzędy miast i gmin zniechęcają mieszkańców do wychodzenia z domów, wszelkie sprawy proponują załatwiać przez telefon. Dziś Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że od poniedziałku zamyka biuro obsługi klienta i kasę.
Jak czytamy na stronie PWiK-u, w związku z panującym wirusem SARS-CoV2, zwanym koronawirusem oraz chorobą COVID-19, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, jako strategiczna spółka na terenie miasta Konina, powzięło działania prewencyjne w celu zmniejszenia ryzyka zarażenia. W tym celu zarząd spółki podjął decyzję o ograniczeniu obsługi w Biurze Obsługi Klienta od dnia 16.03.2020 r. do odwołania. – Nie będzie możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach spółki, w tym również możliwości uiszczenia opłat w kasie na terenie przedsiębiorstwa. Prosimy o kontakt telefoniczny, drogą e-mailową oraz poprzez I-BOK. Wszystkie numery telefonów do poszczególnych działów są zamieszczone na stronie internetowej. Do rozwiązania spraw pilnych naszych klientów będziemy starać się podchodzić indywidualnie – czytamy na stronie. – Pragniemy również poinformować, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody i odbioru ścieków – dodaje miejska spółka.