W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Browar od 4 stycznia 24

Wydarzenia dnia

Ponad 4 miliony dofinasowania. Projekt ma usprawnić obsługę klienta w konińskim magistracie

2017-07-21 15:28:36
Marcin Szafrański
Napisz do autora
Ponad 4 miliony dofinasowania. Projekt ma usprawnić obsługę klienta w konińskim magistracie

W Urzędzie Marszałkowskim w Poznaniu prezydent Józef Nowicki podpisał umowę na dofinansowanie projektu, którego głównym celem jest usprawnienie obsługi klienta w konińskim magistracie. Na czym ma polegać? Umożliwienie, w szczególności mieszkańcom i przedsiębiorcom, korzystania z elektronicznych usług publicznych, będących w kompetencji miasta. Kwota dofinansowania to 4 mln 241 tysięcy złotych.

Projekt zostanie w pełni zrealizowany do końca 2018 roku. – Bezpośrednie rezultaty projektu to między innymi udostępnienie e-usług, w tym e-usług o wysokim poziomie dojrzałości umożliwiających w całości załatwienie wybranych spraw bez konieczności wizyty w urzędzie, uproszczenie procedur administracyjnych, owocujące zaoszczędzeniem czasu i pieniędzy, poprawa jakości zbiorów zawierających informacje przestrzenne, w tym zbiorów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik), danych z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dostęp do informacji z innych rejestrów prowadzonych przez Urząd czy pozyskanie informacji geoprzestrzennych, niezbędnych do planowania lokalizacji i prowadzenia inwestycji, w trakcie użytkowania nieruchomości oraz przy podejmowaniu decyzji o transakcjach kupna-sprzedaży nieruchomości – wyjaśnia Joanna Szydłowska, kierownik biura prezydenta Konina.

To oznacza, że mieszkaniec będzie mógł na przykład złożyć elektroniczny wniosek, dotyczący zamówienia danych z zasobów geodezyjnych. Co więcej, po wypełnieniu elektronicznego formularza, wysokość płatności naliczona zostanie automatycznie, a mieszkaniec będzie miał możliwość uiszczenia opłaty w trakcie składania wniosku. Ten przyjęty zostanie zarejestrowany wraz z dokonaniem płatności. Na podstawie zawartych w nim informacji system opracuje zestaw potrzebnych danych i przekaże je petentowi. Ze względu na ochronę danych osobowych, możliwość zamówienia niektórych danych, będzie dostępna tylko dla uwierzytelnionych klientów (wykorzystujących podpis elektroniczny).

Umowa została podpisana wczoraj w Poznaniu.



Komentarze

Autor:
Treść komentarza:

Wybierz obrazek na którym narysowany jest dom: