Opis:
Zakres obowiązków: regularne wizyty i dialog handlowy z klientami Stacji Serwisowej, tworzenie ofert z obszaru części zamiennych i usług serwisowych, aktywne przekazywanie klientom info. na temat realizowanych działań marketingowych i sprzedażowych z obszaru części oraz usług serwisowych, wsparcie dla BOK w procesie sprzedaży części i usług, regularne monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów na zdefiniowanym obszarze terytorialnym, bieżąca aktualizacja bazy danych
Kompetencje: doświadczenie w branży motoryzacyjnej min. 2 lata, bezpośrednia praca z klientem znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym prawo jazdy kat. B
Oferujemy: umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia, pakiet szkoleń, atrakcyjne wynagrodzenie oparte o realizacje celów sprzedażowych, odpowiedzialną i ciekawą pracę, wymagającą ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku